Dumma morgondag!

Usch imon är det inte någon rolig dag alls!
Först måste man stiga upp tidigt och städa och diska, för kl 11:30 kommer det besök från Trygg Hansa.
Hon som kommer ska prata om olika försäkringar.

Och när hon har pallrat sig härifrån är det daggs att ge Nellie sin alvedon, som jag köpt idag.
Flytande med skogsbärssmak. Jag ska nog ta och smaka om det stämmer.
Iaf så ska min stackars bebis få sin 3 månaders vaccination imon kl 13:00.
Uschusch! Jag vill inte. Men det är ju för hennes bästa. Men hon ska altså ta alvedon innan, och efter för att hon inte ska ha ont.

Just nu ligger hon och suttar på sin tröja i våran stora säng.
Igår, eller i förrgår rättare sagt eftersom klockan är över 24:00, så fyllde Nellie 3 månader.                                                          
(Den 15) Och såhär såg hon ut            Haha väldigt fin min =)      



Och äntligen har pengarna kommit.
Idag har jag handlat i 2 timmar ungefär.
Julgranspynt, och dekorationer man kan ha på ett fat med ljus.
Mat och en massa dricka.
(sitter just nu och dricker em Fanta)
Fast jag har såklart inte bara köpt läsk.
Jag har köpt nyttiga saker med! =P
En julgransmatta, glansiga paketsnören,
Och 14 stycken små mini discokulor att hänga i granen från Rusta.
Dom var så söta.


Och på torsdag hoppas jag verkligen att jag kan komma in till stan på något sätt utom buss.
Måste köpa julklapparna nu!
Nä nu ska jag försöka sova.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Viola

hehe ja:) du får jätte gärna komma hit om du vill:)

Bara bra om jag slipper åka nånstans så att jag har toan nära tillhands;)

2008-12-17 @ 12:36:10
URL: http:// violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0