Julklappsköpardag

...har det varit idag.
Emelie jag och Nellie har virrat runt i alla affärer som är kul flera gånger om.
Men har fortfarande en del klappar kvar.
Och de ska införskaffas imorgon.

Jonas och jag bestämde att vi skulle ge varandra var sitt presentkort ist.
Han ska få på Autoexperten och jag från någon klädbutik.

Var inne på Breeze en sväng och blev kär i en klänning...
Så jag köpte den! Perfekt till nyår.

Och väl hemma igen så tänkte jag att JA! jag slår in julklapparna.
Men det tyckte inte Nellie att mamma skulle änga sig åt.
Så min inslagsteknik blev påstressad av en gnällig Nellie.
Så, så värst fint blev det icke.
Men jaja, det duger =)



Igår kväll kollade vi klart på julkalendern från 98 - När karusellerna sover
Jag älskar den julkalendern!
Och jag längtar som en tok till Liseberg!  ♥

Nu är det dags att sova (för längesedan)

Tjingaling Tjingalo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0