slut på april..

Då var det 1 maj nu då..

Har blåst aldelles för mycket idag!
Nellie vaknade vid 8 imorse och jag gick upp vid halv 9 då jag märkte att det luktade bajs om henne :P
Så upp och byta blöja så var man pigg.
Innan Jonas skulle börja jobba idag så gick vi en runda med Nellie i solen♥



Hej jag har korta armar!



Efter våran härliga tur så fick jag skjuts upp till Maowlin. Och vi fortsatte att fixa ljudet i hennes bil.
Eller det är hon som fixar och jag hmm står där och står mest :D
Vi åkte till Nättraby och tillbaka ochåt och fortsatte med bilen.
När Jonas slutat jobbet vid halv 8 så hämtade han mig, vi handlade och sedan så har vi tillbringat kvällen framför MTV och Jackass xD

Nellie har ätit gröt ikväll med stor aptit till skillnad från igår och innan idag. Hon har knappt velat äta något alls.


BRA LÅT!!
Så brabrabrabra! =)



Igår var jag i staun med Tessan och Sanna, lilla Nellie var pckså med =)
Vi chillade i parken ;)



≈ new shoes






Nää goouud nääähtt!


skönhetssömn...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja han är jätte jätte sööt :D

2009-05-01 @ 13:14:57
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det blev en nice dag!:)<3

2009-05-01 @ 18:13:36
Postat av: Svenja

Hot shoes!! :)

2009-05-02 @ 14:34:51
URL: http://swenna.blogg.de
Postat av: Emelie

Jag ska med köpa sånna skor någon dag fast det fanns så många olika så jag vet inte redigt vilka jag ska välja:/ Hur gick det med fiskarna föresten? Jag skulle ringt igår men jag sov till kl 7 på kvällen:P så jag glömde bort det sen:/

2009-05-02 @ 19:45:36
URL: http://strumpiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0