massa saker

Idag är vi trötta både Jonas och jag. Var på 18-års fest hos Maowlin =)
Nellie busade hemma med sin farmor. På festen fanns en liten 1 månaders bebis.
Han var så liten, kan inte tänka mig att Nellie har varit så liten. Känns jättekonstigt. Enligt mig är hon fortfarande en liten plutta ju.

I torsdags var Svenja, Tessan, Emelie och Sanna här.
Sedan åkte Sanna hem och vi som blev kvar åkte på en liten utflykt och tog en massa knasiga bilder igen.
Vi har galet kul när vi hittar på sånt. och lilla Nellie var med såklart.
Hon har nog världens knasigaste mamma haha, som har knasiga vänner.
På kvällen sen hämtade mamma mig och Svenja, i bilen satt min bror och Svenjas bror, det var dags att bowla ;)

Såhär bowlar min bror för det mesta =)

och jag

och Svenja

och så Finn.



Svenja kom hit i fredags och var här till kvällen. Vi spelade Eyetoy PLay2. Dagen efter åkte jag hem till skogen och var med Svenja där.



Innan på morgonen fick jag en klipptid för att en kund hade lämnat återbud. Vilket passade utmärkt för mamma kom precis och skulle hämta mig. Så jag blev nystylad i håret lagom till festen.
Känns jätteskönt att äntligen klippt sig.
Idag åkte Svenja och hennes familj tillbaka till Tyskland, väldigt tråkigt tycker jag, men skolan börjar på onsdag för dom som har 2 veckors påsklov. Nu ses vi inte förens till sommaren. Och deras sommarlov börjar inte förens i mitten av Juli. och är bara i 6 veckor.

Svenja, Emelie, Jag & Tess





Kommentarer
Postat av: Svenja

Dom dagarna var jätte roligt & skönt :)

2009-04-19 @ 16:59:00
URL: http://swenna.blogg.de/
Postat av: Sanna

Söta ni e Suffi:)<3

2009-04-19 @ 20:05:50
URL: http://www.sannaxD.blogspot.se
Postat av: Sanna

Söta ni e Suffi:)<3

2009-04-19 @ 20:06:08
URL: http://www.sannaxD.blogspot.com
Postat av: Sanna

Shit jag suger på att komentera:P Råkade skriva fel bloggadress suddade ut åh skickade men han inte innan de redan skickats:( .com ska de va inte .se :P Pusss <3

2009-04-19 @ 20:07:55
URL: http://www.sannaxD.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0