tisdag

Huvudvärken är borta och jag har inte så ont i kroppen.
Känner mig levande igen hehe.
Har precis njutit av glass med chokladsås och strössel som Maria(Nellies farmor) bjöd på.
Ska strax ner och hänga upp tvätten sen i med en ny.
Sedan ska jag städa klart i köket, så att bananfluge farmen försvinner.

Har beslutsångest över vad jag ska göra med pengarna jag fick tillbaka.
Antingen så vet jag med mig att jag kommer shoppa upp allt på kläder och skor.
Eller så ska jag köpa en Samsung NC10 Rosa.

men jag känner ett sånt enoooormt sug efter mer kläder.
Får aldrig nog. Hehe.

På fredag kommer Svenja och hennes kompis, ska bli så kul =)
Och så tänkte jag bli frisk med så Nellie och jag kan hälsa på andra och inte bara sitta här och trycka.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hahah eller hur;D

Lite kul måste man ju få ha ibland, tror absolut att jag ska göra den stilen till en ny trend^^

2009-08-19 @ 08:09:54
URL: http://www.jacquelinebengtsson.blogspot.com
Postat av: yohanna

om där datorerna e kassa :p hade en sån själv.

2009-09-02 @ 23:53:26
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0