♥Alla hjärtans dag♥

Idag har jag fått en ros av min älskling ♥ när han kom hem från jobbet.
Åh så glad jag blev!
Till middag blev det 2 olika sorters pizzor som vi delade på.
Till efterrätt fick Jonas chokladglass och jag åt vanlijglass i nyponsoppa mums!
Nellie fick banangröt =)
Har kollat på melodifestivalen och efter det Bruce den allsmäktige.
Mysig dag!

För övrigt så har min mobil fått totalt tuppjuck och vill inte ens laddas längre.
PLus att den hela tiden startar om, så den ska jag lämna in på måndag!!!
Så det blir ingen bild här på ett tag förmodligen =(
Ska försöka få in en bild imon på Nellie som blir 5 månader =)♥

En rolig sak är att jag fått mitt körkortstillstånd!
ÄNTLIGEN!
Tog bara 3 år att orka fixa det ;)
Så nu ska det övningköras så det står härliga till!

Nu ska det sovas :)

Good night peepz!

Gammal bild =)♥



Kommentarer
Postat av: Svenja

Jag fick ochså lämna in min sony mobil :(

2009-02-15 @ 12:05:18
URL: http://swenna.blogg.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0