Lördag

Har precis kommit tillbaka efter en sladdrunda med Emil och Ågren.
Skönt att komma ut lite faktiskt.
Nu är Jonas ute och sladdar.

Idag har vi fått in de nya sofforna här, så nu slipper vi den där som dynorna kasade av hela tiden.
Visst de är inga nya soffor utan mormor & morfars gamla.
Gröna skinnsoffor, men jag tycker det blev riktigt mysigt. =)


Nellie är så söt när hon snurrar runt i hoppgungan♥


Nu är hon riktigt duktig på att äta med =)


Åh min lilla Älskling


Nu måste jag gå och lägga mig.
Jonas jobbar till 14:00 imon.
Innan dess tänkte jag kila ner till en barnklädesaffär som just öppnat.
Sedan så ska vi förmodligen åka pulka =)

Godnajt

Kommentarer
Postat av: Svenja

Jaa det får vi göra :)

Fina sofforna & en söta Nellie som har växt jätte mycket (:

2009-02-22 @ 12:20:00
URL: http://swenna.blogg.de/
Postat av: Svenja

Jippi - Påskmust ♥♥♥

2009-02-22 @ 13:50:35
URL: http://swenna.blogg.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0