måndag 9/2 09

Det blev ingen fika idag för det var så många mammor och bebisar som var lite krassliga.
Så nästa vecka är det bestämt igen.
Det är dessutom uppehåll på babysimmet nu och det börjar igen den 1 mars.
Men jag ska ta mig till simhallen men Nellie och bada lite.
Det är så kul!

Nellie och pappa Jonas ligger i sängen och sover tillsammans.

Nä nu ska jag göra mig i ordning sen när Nellie vaknar ska hon få käka lite pure av något slag, sedan blir det av mot staden-möta Emelie och kolla second hand.

C Ya!

Trysil i Norge, förra året i februari.

Kommentarer
Postat av: Svenja

Jag klippte mig idag - ska sätta in bilder på det snart :)

2009-02-09 @ 17:20:49
URL: http://swenna.blogg.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0