mormor & morfar



Idag har jag och Nellie varit och handlat med min mormor & morfar.
Först åt vi på Matkult (jag åt en kyckling wook som är såå god!) , sen gick morfar och jag in på Maxi och handlade.
Efter det skulle vi fixa ps2 minneskort på 64Mb till min bror, det var slut överallt, men till slut fann vi det på OnOff.
Vi skulle även ha kablar så man kan använda sin ps2 kontroll till PC. Men det var slut respektive ej fanns.
När jag ändå var med morfar passade jag på att införskaffa mig 2 nya deodoranter. Och det ♥URSÖTA♥ settet från Lindex som jag ville ha till Nellie. Köpte det i storlek 86, så att hon kan änvända det när hon inte bara ligger på golvet utan kan springa runt i det. 1.5l mjölk, 2l multivitamin. 1l pucko och en Dr. Pepper♥

                                                                     
så söta giraffer på




Idag har jag även hämtat ut min vinst från babyvärlden.
En skötväska =)



Var ute och gick igår kväll i snön med, så mysigt♥



Nu ska jag nog kolla på smala sussie, kan aldrig tröttna på den filmen!
Asbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0