my refrigerator

Blev utmanad av Viola att visa innehållet i min kyl.
And here it is...



Regler: Ladda upp en bild på innehållet i ditt kylskåp.
Nämn sen 5 favorit saker och skriv varför.


Okej, haha det finns inget där i typ.
Men ja mina favoriter där i är väl:

1: Coca Colan på mellersta hyllan.
För att jag bara mååste ha läsk hemma så jag kan dricka det när jag vill.

2: Mjölken, för att jag är även beroende av varm .

3: Kalles randiga, som sticker upp på höger sida.
För det är sååå gott att ha på mackorna.

4: ääuhm, flytande margarin, annars kan man inte steka typ.

5: Ketchup, för det har jag till mina snabbmakaroner jag gör när jag är lat.

Vi ska snart storhandla och då kommer det se lite annorlnda ut inne här hehe.



Och jag skickar vidare denna utmaning till:

Emelie
ˆ
Svenja
ˆ
Sanna









Kommentarer
Postat av: emelie

Såg inte utmaningen fören nu:P ska göra det när jag kommer hem! :D:D:D

2009-02-13 @ 11:52:11
URL: http://strumpiz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0