se upp i backen "så får du" tusen hål i nacken

Idag har jag, Tessan, Gustav, min bror, min mamma, tessans mamma
och min lilla Nellie varit och åkt pulka i Aljungen.

Det var väldigt kul!
Pappa var med lite i början sen åkte han hem.
Vi hade med oss fika med och solen sken=)


Uppe på toppen av den lite mindre backen så satt det en liten kille på snowracer som sa: Se opp i backen "så får du" tusen hål i nacken! Hehe =)

Pappa=)

 
Sen bar det av hem till Bört och åt lite tecoo =)


Här har vi Tessans lilla hund Rut =)



Sen var jag hemma lite och gosade med Dunge=)

Han letar efter Lille Kis som retas med honom.


Och min lilla Maja =)



♥Och idag är ju min lilla bebis hela 5 månader♥

♥♥♥♥♥


Imon blir det förmodligen pulka dag igen xD
Det är så kul! Aaah!

Nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0