söndag..

Sitter här och väntar på min Bic Mac & Co Mums!
Nellile håller på att vakna hör jag, hon somnade efter babysimmet idag.
Somnade kanske vid 7 eller nått. och vaknar nu!
Hoppas att hon sover inatt sen, får ha en rejäl busomgång med henne ikväll =)

På babysimmet idag var Nellie lite gnällig, det kliade i näsan, i munnen och i ögonen.
Och hon ville inte sova innan simmet heller så hon var nog väldigt trött med.
Pappa Jonas fick ta bilder med min mobil.
Ne jag ska köpa en ny kamera!!


Så fort hon kom i läge att nå munnen med handen så låg hon och flöt bitandes på sin näve =)
Men kommer det tänder så gör det =)


Japp, imon blir det mammafika =)

♣Toodiluuh

Kommentarer
Postat av: emelie

Hon är sååå söt:D Gaah!!

2009-02-02 @ 12:59:49
URL: http://strumpiz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0