(¯`°•.¸ söndag¸.•°´¯)

Nellie har nyss ätit upp sin potatis och är mätt :)
Idag bär det av till babysim ca kl 16:00.
Ska försöka ta några dugliga bilder med mobilen.
Nellie ligger i min famn och lyssnar på musik, och ögonen har nästan slocknat nu =)
sötnosan

Så hon tar sig en tupplur, sen lite mat. Sen är det dags för dyk =)
Sitter och väntar på att Jonas ska komma hem.

Jag glömmer bort att jag har saker att göra.
Imon trodde jag att jag hade en vanlig dag att bara vara hemma på, men kom på nyss att kl 13:00 är det fika med mammorna i stan.
Och innan dess ska jag försöka ta en tripp till skolan och kolla om jag kan få några gamla papper om hur man gör i Adobe Flash.
Och jag ska även försöka ta mig till Viola.
Jag ska försöka med allt detta imon =D

Igår kväll var vi med ute i garaget lite jag & Nellie, och hon fick provsitta crossen =P



               ◊   Strumbyxor på huvudet sötnos   ◊                                                 


                                    ♥ Sötnos



Farbror Emil sätter mig på Ågren =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0