söndagen den 8 februari

jjjj.,  h                                                       g                                                                                      iu,mllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmlujjjkkoo9 m                          mnmnh y  öiu bb-.--- ggggggggggggggggggggggggggpi...........................0.....----------------------------02*
i                 df

7
 q2< znqwmPHBN                   2


//MVH Nellie



Hon försökte typ dra av tangenterna.
Idag har vi varit på babysim igen. Det är så kul!
Har lånat morfars filmkamera så vi filmade det idag.Igår hade vi kalas för Jonas bror Emil.
Vilket innebär alla kusinerna till Jonas.
MÅNGA är dom!
Nellie var finklädd kvällen till ära.
Och hade sin fina Lyckopeng som hon fått av mormors mor & mormors far.



Jag åt mig proppmätt på tonfisksallad Mmmm!!!

I fredags fyllde min lillebror 15 år.
Det firade vi med bio, han & jag.
Vi såg Bolt.




Efter filmen fördrev vi tiden vid kattmaten, medans vi väntade på mamma.

  Filmen är VÄLDIGT rolig!






Åh denna filmen lär vara rolig, jag gillar kanske lite barnsliga filmre men aah who cares ;)
  





Imon är det fika med mammorna igen.
Sen ska jag och Emelie kolla lite på second hand och se om vi hittar nått skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0