städartagen

Idag har jag städat och håller fortfarande på.
Skönt att få lite ordning.
Och sedan när Jonas pluggat klart har han lovat att vi ska sätta upp hyllan!
Det ska med bli skönt så man har någonstans att sätta alla böckerna.

Nellie va inte så sugen på att äta sin gröt idag så jag la i lite mango i gröten.
Så det blev som saftsoppa på.
Och då minsann åt hon upp allt i skålen.
Och sedan lite vatten i nappflaskan, men hon tyggar mest på den.

Ta inte kort på mig när jag äter!!!

Och jag färgade faktiskt håret i måndags....

Så nu ser man ut såhär...
 innan...

nyårsafton 08

♥Svenja & Jag

Idag beställde jag denna:


Fast min är svart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg jack/tröjja... =)



Njaa, han sa senare att han försökte göra välling åt lillebror... ^^, Snäll tanke, men lite farligt bara... =P

2009-02-18 @ 19:31:18
URL: http://veeka.blogg.se/
Postat av: Svenja

Jag älskar den bilden på oss ♥

Det blev jätte fint med håret :)

2009-02-18 @ 21:11:25
URL: http://swenna.blogg.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0