trött

Har varit ännu en fartfylld dag i pulka backen.
Är väldigt trött. Och har precis kollat på Familjen Annorlunda på tv 4:s hemsida.
Nu ska jag göra lite nyponsoppa sen sova.
Jonas är ute och Nellie sover i min säng =)

Idag har Nellie testat min gamla hoppgunga jag hade när jag var bebis.
Det var roligt sa hon =)


Det var kul i pulka backen idag, jag emelie och tess och min bror åkte medans mamma och tessans mamma pratade.
         


Tessan hade otur och åkte in i ett träd i full fart så hon fick ont i benet=(
 Ska ladda upp 3 små filmer från åket idag, men de gör jag imon för nu e jag trött!


Va hemma och mös med=)
Lille Kis sprang runt och gömde sig och retades med hunden Dunge. (Dumme)

     

Ne nu måste jag nana!
Godnaajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0