sleepytime

Båda mina älsklingar sover nu.




Jag är inte trött än.
Ifs så kommer Jonas vakna igen om någon timma för han la sig för tidigt.
Jag är galet shopping sugen!!
Jag bara MÅSTE köpa köpa köpa!!
I LOVE IT!

Kollade klart på Australias next top model igår.
NejNejNej det var inte rätt som vann enligt mig.

Men ska inte säga vem det va, om det är någon som följer det =P
Min favorit är Leiden.

Jag vill också vara med i det!
Inte för jag tror jag skulle ha så stor chans att komma med. Men det vore kul att iaf försöka.
Är det någon som vet när/om det kommer till Sverigen igen?


Min farbror Leif & hans sambo Anki var här för ett par dagar sedan.
Av dom fick Nellie en så himla söt body och söta strumpor♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0