onsdag

Hästen Egon är bra igen och har fått åka tillbaka hem =)
Guud så skönt det känns att det blev bra igen!
Och i Maj kommer han hem hit igen och jag ska RIDA!! Wiiie!

Har varit ute i stallet med mamma ikväll och myst med katter och hästar.
Ska sova hemma hos mamma & pappa & brodern min ikväll.
J & hans kompis J ska meka med bil.

Nellie är så sööt i sin lilla kappa hon fick av min mormor i julklapp!


När vi är hemma så har hon en hund som tycker om henne väldigt mkt, nämligen Dunge.



I slutet av november var vi och hälsade på min farmor som tyckte Nellie var så söt =)



Hon börjar tyvärr bli en aning glömsk =(

Kommentarer
Postat av: emelie

Dunge ser precis ut som jazz bara lite mörkare. kappan va skit snygg:D

2009-01-22 @ 13:11:04
URL: http://strumpiz.devote.se
Postat av: Svenja

Nellie har dom strumpanar på sig som mamma gjorde :D

Söta!!

2009-01-22 @ 14:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0