sommar sommar sommar

Usch denhära dagen har varit fruktansvärt seg!
Är trött och enormt uttråkad.
Nellie sover så jag passar på att sitta lite vid datorn när ingen annan är hemma.
Och godissugen är jag med aah!

Jag har tappat i vikt ordentligt, nu när Nellie ammar så tar hon all näring åt sig själv :P
Annat var det i somras då man var stoooor =D

Detta är början på vecka 39.

Och detta början på vecka 40.


Jag och Jonas tog oss en tripp till öland.
Och i Borgholm pajjade bilen så vi fick rulla in bilen på en bakgård och fälla baksätet och där  *Taadaa*
hade vi en dubbelsäng BMW special att sova i.
Och det var väldigt mysigt trots att det blev lite trångt med magen ;)
Den kvällen gick vi till Strand Hotell Borgholm och glassade runt.
Men jag kände mig inte precis stilig med en jättemage och trötta vita såna slipin sandaler typ.
Det kom fram en till mig och han var lagom full, och frågade om jag hade svalt en fotboll haha.
Då svarade jag ja! Då frågade den hur den kommit dit. =P

Det är kul att åka bil tycker jag, speciellt långt.







Dagen efter så kom Jonas föräldrar och yngsta bror Albin till oss och hjälpte till att få ihop bilen.
Jag ängnade mig åt lite shopping ;)
När det var klart så fortsatte vi rutten mot Böda. Där hans mamma pappa och bror bodde på Bödagårdens camping tror jag det var.
Snacka om varmt i vattnet! Och i luften.

Svullna gravidfötter =P

Jonas ville absolut inte bli solbränd så han ängnade stor tid på stranden åt det här....


Nattvandring på stranden var mysigt♥



Mamma pappa jag & Sebbe var och grillade hos Svenja och Finn och deras föräldrar=)
Och vi hade en gäst vi inte blev av med. Han ville absolut sitta på Svenja!


Vi grillade tysk korv, vilket jag ÄLSKAR!
Och våra småbröder.
↔Svenjas bror Finn & min bror Sebastian


Det var också den sista sommaren jag fick vara med min underbara Jazzy Snazzy Dazzy =(
♥Jag saknar dig!♥





Jag mamma pappa & Sebbe var på Kålmordens djurpark som jag verkligen hade längtat till.
Det regnade första eller andra dagen, tror det är första, med det var bara mysigt.

Här besöker jag och Sebbe en hade med exotiska "getter och grisar" Haha!


Och jag blev kär i den här!


Dom hornen =P


Och vi har fiskat och grillat ute med båten.



Jag Längtar Till Sommaren!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0