en varm varm dag

Ja vi har haft kanon väder på Tosselilla idag.
Vi har badat som tokar, och Nellie tyckte verkligen om att plaska i babypoolen.
Hon var för det mesta med sin mormor, så jag och Tess kunde fjanta runt.
Vi åt belgiska våfflor och låg sedan i varsin solstol och stekte oss.
Sedan pkte vi lite mer karusell. Dom 2 killarna som stof vif en karusell vi åkte hela tiden måste tyckt vi var ganska konstiga som åkte den om och om igen. Vi var typ äldst på stället förutom alla vuxna då.
Somnade en kortis i bilen på vägen hem tills Nellie vaknade och var på ruskigt humör först.
Men vi har haft en riktigt härlig dag med mycket sol.
Och en av gångerna jag skulle hoppa i en sån stor gummiring och åka ner i banan, så missade jag själva ringen och åkte utan den. Klant!








Nellie somnade inte förens vid 22.30 nu ikväll, jag fick inte lämna henne i sängen alls.
Hon somnar annars alltid själv. Men jag fick inte gå idag. Hon tittade upp jätteofta för att se att jag stod där bredvid sängen. Så gulligt. Men jag försökte samtidigt se på Morden i Midsomer så jag tog henne i famnen och sen somnade hon där sötungen♥ Nu sussar hon gott. Och jag ska snart sova. Är helt slut efter denna dagen.

God Natt
när det är så varmt ute så blir det alltid allra varmasr i sovrummet.


Kommentarer
Postat av: Viola

Ja det låter som en bra idè! Långö ligger ju rätt nära här tex.

2009-06-23 @ 23:37:57
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: C E L I A ' s bloggliv

*Svar:* Jag vet ! jag skulle kunna gifta mig med han haha ! ;)<3

2009-06-24 @ 11:14:33
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan hoppas du mår bra =D

Fin blogg <3 =)

2009-06-24 @ 17:38:00
URL: http://missadolfsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gah jag vill me dit!:D Ser skit kul ut:P Föresten så ser det ut som du har 2 ögon i röven på tredje bilden^^ HAHA:D

2009-06-24 @ 20:16:58
URL: http://strumpiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0