måndag

Idag har jag och Nellie varit med mamma och fixat ut pengar till stockholm.
Sedan gick jag på stan med en mycket bestämd Nellie som blev arg så fort jag stannade upp och skulle kolla på något.
Hon gav ifrån sig ilskna vrål.
Men jag lyckades köpa ett gulligt klädesplagg till henne på Lindex.
Och jag fyndade även ett armband till mig själv. Sedan åkte jag med mamma och pappa hem och grillade.
För Jonas jobbade.
Nellie klängde på hunden som stog ut med att hon slog honom på nosen hela tiden. Han slickade henne i ansiktet och hon gapskrattade. Och han vill som vanligt ligga och vakta henne =)
Efter att Nellie käkat lite så gick vi ut till hängmattan, där jag puttade ordentligt med fart på henne.
För hon är minsan inte någon liten fegis, utan hon gillar fart den här tjejen precis som sin mamma och pappa.
Hon skrattade och jag kan ätnka mig att magen kittlade, för det gör det ju på en själv med.

sen hoppade jag med i



När vi hade ätit glass och jordgubbar så åkte Nellie och jag tillbaka med pappa till Lyckeby igen.
Och Nellie klämde i sig en burk med Päron-Mango pure.
Nu ligger hon och sover den lille.
Imorgon ska jag packa en massa. Min egen packning och Nellies packning.


GodNatt


Kommentarer
Postat av: Viola

Hade lite bråttom innan på stan idag så jag hann inte vänta på er, men vi får ses mer när ni är hemma från stockholm sen :)

2009-07-01 @ 00:03:13
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: nellie

vad söt hon är !! :)

jag heter också Nellie hehe ! :)

2009-07-19 @ 21:53:39
URL: http://nelliefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0