snart bär det av

sitter här vaken.
har laddar ner ny musik till mp3'n.
Kl 08.imonbitti bär det av till stockholm!! Yääy!
Men jag kommer sakna min älsklings Nellie♥
och min Jonas!♥

Idag har jag gått på barnpoolletarjakt.
Alla billiga va slutsålda, tänkte att, nej inte en Hello Kitty pool.
Men jag fickgemig, det var bara Maxi som hade pooler kvar. ja sånna små.
Visst jag gillar Hello Kitty, men jag behöver ju inte köpa allt till Nellie med det på.
Nellie blev iaf väldigt nöjd över att få plaska i sin nya pool i denna hemska värmen.

Och hon tränar ordentligt, kör en massa styrkepass

och inne


Ne nu måste jag försöka få lite sömn.
Tjosan!

Kommentarer
Postat av: Myran

Ha så kul i Stockholm!



Fin pool, gör väl inget om du har "för" mycket med Hello Kitty? =) Då köper jag ibland alldeles för mycket med döskallar och leopard mönstrat =)

2009-07-01 @ 07:50:36
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Finns det något bättre än Hello Kitty till småbarn?? Har aldrig gillat det förens jag insåg att Hello Kitty och Kayleen går som handihanske.!

2009-07-20 @ 18:57:31
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0