sweden rock

Hej!!!
Jag har haft askalas!!!
Roligaste på länge och jag längtar som en galning till nästa år!
Tessan och jag har redan bestämt att då blir det alla dagarna och husvagn!
Ska få med resten av girlsen med xD
Men ååh vad kul det var!
Får se om man åker dit imon och lyssnar utanför när Sabaton ska spela Nationalsången.
Och köpa mig en såndär rosa cowboyhatt, vill ha! =)

Nellie är febrig och gnällig, men oftast glad.
Trodde jag skulle få ett hel*ete idag, men Nellie sov länge och jag känner mig faktiskt utvilad.
Hon sover igen, har fått alvedon för en stund sen, lilla stackars söttösen♥


Bilder från sweden rock kommer sen =)

Tjingaling Tjingalo


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul! :D

2009-06-05 @ 14:27:08
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj oj oj så avis jag blir. Skulle så gärna varit på SRF i år oxå, men denna gången fick vi bli hemma. Men nästa år så... då är Alvin stor nog att klara sig själv hemma ;-)



Ha det gott så hoppas jag vi ses för en fika snart.

Kram

Malin (Alvins mamma)

2009-06-09 @ 09:05:28
Postat av: Natali

Svar!

Åh dom missade vi, flogging alltså hahah råkade däcka :(!

JA LÄTT!! en husvagn med infravärme i :D!

Och då syns vi nog på husvagnscampingen :D



JA MAN DÖR LITE HAHA,VILL ME HA ALLA!

synd att man inte skiter pengar typ :(

2009-06-09 @ 14:00:35
URL: http://nataliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0