torsdag

Idag har vi hunnit med att köpa en bilbarnstol,
få en till bilbarnstol gratis och sedan lämnat tillbaka den köpta bilbarnstolen.
Men nu har Nellie iaf en ny bilbarnstol! =)
Vid 20.00 gick jag ner till Willys i regnet och köpte powerking, tuggummi och våtservetter.
Sedan hämtade Malin upp mig och vi åkte till Coop och köpte en golvlist.
Sedan hem till henne och grejade lite med målarfärg sedan åt vi rabarberpaj och jordgubbar med grädde. mums!
Efter det så bagav vi oss till Rödeby för Malin skulle hämta ett par filmer. Och där blev vi kvar ett tag. Och nu kom jag hem.
Eftersom våtservetterna var slut så fick jag lite smått panik i hjärnan när Nellie hade skitit ner sig. VAD GÖRA?!
Eftersom jag tycker våtservetterna är så smidiga.
Men jag hittade ett par gamla sådana som var helt torra, så jag doppade dom i varmt vatten och vipps *våtservetter*.
Och det känns väldigt konstigt att inte ha sommarlov nu. Alla andra har sommarlov och årets studenter är lika gamla som mig. Jag saknar faktiskt skolan. Ibalns rätt mycket t.o.m.
Nu är jag kissnödig trött och chokladsugen.
Och kom precis på att jag inte ska glömma göra mina situps.
har gjort 50 sådana igår och i förrgår. Ska bli till en vana tänkte jag.

GodNatt!


Kommentarer
Postat av: Theresia

jo det skulle varit skit kul. får hoppas att jag har mer pengar nästa år... :D hur mkt är det de kostar att va där.. tänkte så att jag vet :)

2009-06-12 @ 17:18:23
URL: http://grodantuss.blogg.se/
Postat av: Viola

Vi använder bara våtservetter då vi är iväg, annars har vi vanligt hushållspapper som vi blöter lite bara, funkar utmärkt:)



2009-06-12 @ 17:27:18
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Malin & Alvin

Oj oj vad du är flitig och hinner med mycket om dagarna. Flitigt oxå med 50 situps om dagen. Det inspirerade mig, så nu blir det samma här :-) Kul att se er en snabbis idag. Sikta in oss på fika på månd, kanske? Ska bli fint väder, så en glass på Stummis t.ex, om man nu hinner. Ska ju fixas inför midsommar oxå. Ha det finfint!

Kram

2009-06-12 @ 17:58:40
URL: http://bloggalvin.wordpress.com
Postat av: Malin & Alvin igen

Visst ja, vad blev det för bilbarnstol?

2009-06-12 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0