sol♥

Igår åkte jag och Nellie hem till min mormor & morfar.
Hon är så söt i sina snickarbrallor♥

Ååh så in i bilen..

Efter att jag varit hemma hos mormor & morfar åkte vi hem till mamma och pappa.
Där sov jag över tills idag =)

Sebbe har en såndär lampa som gör att allt vitt lyser.
Jag har inte så snygga tänder aah!!


Denna T-shirten köpte jag på lövmarknaden i somras.



Sebbe & Dunge


Idag har det varit jättehärligt väder och jag har varit ute med Nellie.
Hon hälsade på alla katterna och fick se hästarna.
Sedan somnade hon i vagnen och jag ställde mig och rensade rabatter =)
Jag hade inte med mig några extra kläder hit och mina tights blev smutsiga så nu går jag runt i ett par fula gamla jeans.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud va söt hon va i snickarbyxorna!!!!! :D:D:D Jag sover hos pappa i veckan så jag kommer till dig på onsdag:)

2009-03-23 @ 12:40:50
URL: http://strumpiz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0