VÅR!?

Pratade med Emelie i mobilen nyss och precis när hon svarade så såg jag en cotronfjäril ute!
Jag rusade ut med Emelie vid örat och kameran i andra handen.
Jag skulle fonga denna på bild! Det är ju vår när man ser en sån!
Så jag sprang ut i bara tunika och tunna strumpbyxor. Och kom på mig själv efter ett stunds rudande efter fjärilen att det var ju varmt! I solen iaf :D Nu ska jag ut i solen och steka!
Handla lite och sen bara njuta i solen.




Nellie har börjat dricka välling nu =)
Innan blev hon bara arg när man försökte ge henne det.
Men jag tvingade in en sked med välling på och joda det smakade bra bara damen hade väl bestämt sig för att vägra.
Sen in med nappflaskan och oj hela flskan tog slut.♥

Nu har nog Nellie borstat klart "tanden" ;)
Nu ska vi ut i varma solen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0