Nedrans förkylning!

Både jag och Nellie har blivit förkylda igen, rinnig näsa och jobbigt i halsen.
Hon hade ingen matlust igår alls, inte idag heller men lite har gått ner i magen på henne.
Hon har varit på jättedåligt humör innan på förmiddagen pga förkylningen.
Sen var jag ute i vagnenmed henne och gick för hon somnade inte alls länge, jobbigt att vara snorig och så,
så hon fortsatte att gnälla i vagnen och somnade till korta stunder. När vi kom hem igen så låg hon vaken i vagnen en stund och kolla upp på de svajande löven.
Men nu är hon gladare. Busar med pappa i soffan. Imse vimse spindel....


Nu har jag lagt henne i sin säng med en flaska välling, det går ner iaf.
Hon har sovit kanske 30 minuter idag. Annars brukar hon sova vid 12 och i någon timma frammåt.
Och vid 18 brukar hon sova en stund med. Så det blir lite anorlunda idag.
Jonas ser ut att somna i sängen han med just nu hehe.

Om Nellie somnar ska jag gå ut lite iaf.

Igår var vi på 7års kalas hos Jonas kusin.
Många barn och mycket stoj. Jag var helt slut efter bara en liten stund.
Och så glömde jag dricka kaffe.
Nelie trivdes iaf och kunde sitta i allas famnar uitan att gråta.


Dom har somnat båda två♥
Tog onte lång tid det inte.

Köpte hårband igår.
Och vips så fick jag bukt med min lugg! YÄÄH!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas ni blir friska snart! :)

2009-05-11 @ 17:34:07
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Svenja

Jätte fin bild på dig :)

2009-05-11 @ 18:13:47
URL: http://swenna.blogg.de/
Postat av: Natali

Hahhaha naaah im totaly normal, RLY I AM EHE :D :D!

aaaw sweet du va i luggen!

2009-05-11 @ 23:01:40
URL: http://nataliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0