onsdag

Jag börjar få kläm med det där att stiga upp på morgonen nu.
Innen Nellie föddes sov jag och Jonas ibland till 16:00 (under jullovet, lägga sig när det var mörkt, vakna när det var mörkt).
Nu vaknar Nellie ca: 08. Men imors sov hon, fast jag var tvungen att väcka Jonas som skulle väckas. Och DET GÅR INTE att väcka honom utan..ja våld! Så Nellie vaknade i samma veva, jag som längtade efter att få somna om.
Och när Nellie fått sin flaska välling så började jag att städa, för BVC skulle komma vid 14.
Men jag fick inte städa länge, jag får inte lämna rummet för henne, ibland räcker det att jag rör mig en meter från henne så ropar hon direkt: mamamamahmahmamaama mamma.
Och då måste jag komma annars blir hon jätte ledsen. Är så glad att hon säger mamma i vilket fall♥
När tjejen (kvinnan) från BVC kom så blev Nellie glad och pratad med henne.
Hon reagerade precis som hon skulle och grep med handen som hon skulle.
Hon som hade bjällrorna han knappt röra sin hand innan Nellie såg det. Min duktiga lilla unge!unge!
Och den 14 juli ska vi på läkarbesök på BVC. Jag glömde skriva upp hennes vikt idag, men det var nästan 10 kg =)
♥Min lilla koloss
Nybadad och glad, ååh underbara ögon!

Snygg stil hon har i matstolen

♥Älskade charmtroll♥
I en av sina nya klänningar hon fått av sin mormorsmor och mormorsfar.


Måste bara visa denna bilden på Dunge som mamma skickade innan.
Han är så fin! Längtar efter en egen stor gosig hund♥


Nu ska jag snart sova.

GodNatt!



Kommentarer
Postat av: Natali

HAHAHHA HÄRLIGT,DE ÄR JU LIVETS HÖJDPUNKTER!!



hahah aaw glada bebisen number one :D, lik sin mama hon är!

2009-05-21 @ 12:15:34
URL: http://nataliz.blogg.se/
Postat av: Fröken Jassi

Glad flicka, underbara ögon! :)

2009-05-21 @ 13:41:40
URL: http://wexio.blogg.se/
Postat av: Svenja

Söta Nellie Pellie & Dunge :)

2009-05-21 @ 14:25:22
URL: http://swenna.blogg.de
Postat av: Jacqueline

Så otroligt söt liten tjej:)

2009-05-26 @ 18:23:42
URL: http://www.jacquelinebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0