tisdag


Idag har jag varit trött.
Steg upp vid 9 och gjorde äggmagga till mig själv, frågade sedan Jonas som också ville ha.
Men han svarade i sömen tydligen för när jag väckte honom igen va han inte alls sugen på macka, så jag fick äta upp den med. Så blev jag mätt iaf.
Både jag och Nellie är lite bättre idag, hon är fortfarande rosslig men har nog inte ont i halsen för hon hostar utan att gråta.
Vi har inte hittat på så mycket idag alls, förutom att gå på 40-års kalas.
Vi åt god smörgåstårta och jättegod efterrätt. Åkte hem vid 21.00 och la Nellie som sover sött nu♥
Så nu ska jag städa lite granna och lägga i en tvätt.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, visst kan detta anses och tolkas som reklam, men jag önskar att du inte ser det på det sättet. Se det istället som ett sätt för mig att uppmärksamma någonting som är viktigt, någonting folk bör uppmärksamma.

Det handlar om livet, det handlar om hur vändningar kan ske...hur man snabbt kan gå från lycka till olycka. Frågorna är många, svaren är få...hur går man vidare? Läker tiden alla sår?

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust (så ljust som möjligt kan bli) liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar.

Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas och värmer!



Jag tackar för din tid, och hoppas att du tar en titt. Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-05-12 @ 23:16:02
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Ann-Sofie

Haha det där kan bli rätt roligt. Din var ju bäst! Du skickar tillbaka din huggorm.. Haha!

2009-05-13 @ 00:51:41
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Svenja

Haha - Gute Nacht ;)

2009-05-13 @ 20:29:21
URL: http://swenna.blogg.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0