måndagen den 18 maj

Åkte med Jonas mamma (Nellie's farmor) in till stan idag.
Och på vägen i bilen så sminkade jag mig för jag var lite seg idag.
Meningen var att Nellie skulle bada innan vi begav oss iväg, men Jonas somnade i duschen idag.
Hur kunde han göra det haha. Måste varit riktigt trött. Så efter honom var varmvattnet slut.
Han drömde även något inatt, kanske var han kock?
För när jag vaknade till mitt i natten så sa han: Smaklig måltid!
Och senare på natten, eller väldigt tidigt på morgonen så sa han: En riktig fjotis!
Så jag skakade på honom och frågade; Jonas vad drömmer du om? Till svar fick jag: En riktig fjotis! Haha!
Men iaf så åkte vi till stan, Nellie var med såklart.
Men kom på i bilen att Jonas, jo han sa något om regnskyddet men vad?
Förmodligen glöm inte regnskyddet eller något liknande, för regskyddet hade vi inte med iaf.
Efter att vi letat parkering så gick vi till Black & White, där en vän till Maria jobbar, så där stannade vi och tog en fika. Sedan kom Emelie och vi gick till H&M och köpte den fina jackan till Nellie som jag spanat in länge.
Hon blev jätte jätte fin!♥
Efter det traskade vi runt lite på stan, och sedan upp till Emelie's pappa.
Så han fick träffa Nellie, och det tyckte hon var jättekul, lite blyg först men sen babblade hon på.
Sen kom Jonas och hämtade oss. Har sedan varit och gungat i lekparken med Nellie, gett henne gröt.
Sedan badade vi och sedan i säng med älsklingsbebis♥
Har suttit och kollat på Spårlöst ikväll med, jag lipar som en galning. Så söt liten pojke en av tvillingarna som var så gosig mot sin farbror.


Såhär ser äggen från den störa hönan hemma hos mamma och pappa ut.
Coolt!
Och Nellie på i lekparken♥


Föresten mamma har köpt häst!!!

Magic beyond belief heter han, och mamma hämtar honom på fredag!
JAG SKA UT OCH RIDA MED MAMMA! YÄÄÄY!


En svettig bild på mig, en underbar bild på Nellie bus med sin kise♥


GodNatt



Kommentarer
Postat av: Theresia

naw va söt hon blev i jackan :P

och vilken fin polle din mamma har köpit :)

2009-05-19 @ 11:16:41
URL: http://grodantuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilken fiiin häst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Vad är det för ras?!

2009-05-19 @ 12:53:43
Postat av: Hallonmamma

Vilken söt dotter du har! Hur gammal är hon? Min dotter har en likadan jacka som din. hihih :)

2009-05-19 @ 13:08:17
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Oscar tackar för komplimangen ;) Vilken söt liten tjej du har!!

2009-05-19 @ 20:21:20
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Det är en Welsh Cob =)

2009-05-19 @ 21:22:09
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Gmoll

Gud vilka vackra intensiva ögon hon har din dotter!

2009-05-22 @ 17:24:39
URL: http://pyromara.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hej.

Du har ingen aning om vem jag är.

Men jag såg stammen på din cob och jag har en halvbror till honom.

Vart naturligt vis lite nyfiken.

Om du vill får du gärna kontakta mig och berätta om din fina häst.

MVH

Magdalena

2012-02-19 @ 14:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0