Smutsig Duracell Nellie

Idag vaknade Nellie upp med ett strålande humör.
Vilket gör att även mamma blir på bra humör även man är trött som en idiot!
Hon babblade och låtsas skrattade hela tiden.
och jag kunde ligga och dra mig i sängen till klockan var 10:10.
Det var skönt!
Sen gick vi ner och åt frukost, städade lite i köket och busade med hunden.
Nellie sätter sig på honom hela tiden haha.
Sen tänkte jag att vi skulle gå ner och hämta posten.
Tog på henne jackan istället för overallen eftersom vi bara skulle ner dit.
Och bestämde mig även för att skipa vagnen.
Det skulle jag inte gjort!!!
Nellie ramlade i lere och gick i vattepölar plckade löv ur leran och snubblade och fick lera i ansiktet.
Men inte ett endaste gnäll! Hon sa bara "UH" och reste sig upp igen.
100 meter från brevlådorna gav jag upp, tog Nellie i famnen och min vita jacka var allt annat än vit.
Jag traska hem med bebis under armen. Va bara att kasta hela kittet i tvätten.
När det va dags att sova middag för Nellie så var hon riiktigt trött....MEN hon skulle ABSOLUT inte sova, och efter att försökt söva henne i 2 timmar gav jag upp. Och hon var piggare än någonsin.
Hittade bara på en massa bus.

Det slutade med att hon nästan somnade medans hon tuggade sin mat sen.
Och hon somnade till ett par gånger i matstolen sen <3

Själv så sitter jag och lyssnar på julmusik.
Har ätit lussebulle idag! Och ska ta lite glögg strax <3

Kommentarer
Postat av: Mother, Married &Twenty

Haha, gud vad kul det såg ut! Sån allvarlig min hon hade först med:)

2009-11-17 @ 22:36:35
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Camilla

Dessa små, somnar överallt :D Såg jättekul ut när hon nickade till där i sin stol..haha :)

2009-11-18 @ 18:28:29
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0