lördag

Uh jag är trött.
Nellie vaknade lite över 7 idag.
Men vi låg kvar och gosade till kl 9, då ville hon upp och busa.
Efter att försökt få mig att stiga upp.
Hon är på ett strålande humör idag =) änsålänge ;)

Ska hjälpa mamma att sätta ihop den nya köksön idag.
Det kommer bli riktigt snyggt tror jag.
Men snygga höga stolar till med.

Har inte mycket att skriva.
Har en rolig bild att lägga in sen iaf.
Där Nellie satt sig i hundens matskål och kommer inte upp. haha.

Nellie kryper knappt längre.
Hon är så duktig på att gå nu.
Hon springer iväg nästan när hon ser nått intressant.
Igår på Netto stog vi i kön, och då gick hon bak i kön och ställde sig och kollade in en godisask i en annan kunds korg.
Och då sa dom: det hade du gärna velat ha va?
Och Nellie smilade upp sitt busflin mot dom.
Ungefär som att hon menade; ohja jag ska allt sno det.
Hon skulle absolut inte bli buren, bara gå själv där inne bland allt skoj.


Nellie hjälper till i stallet.
Mormor hade en kratta och det ville Nellie med ha.
Sen försökte hon göra likadant, sö himla sött!


Kommentarer
Postat av: Mother, Married &Twenty

Ja jag är faktiskt väldigt glad över mitt lilla jobb. Ska du börja jobba hos din pappa på heltid sen eller bara nån dag i veckan?



Precis när Nellie övergett krypstadiet så börjar Leon med det heheh:) Iaf nästan, han har tagit ett krypsteg än så länge innan han faller framåt på näsan:)

2009-10-10 @ 11:23:40
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Myran

Det är kul att se hur de små vill göra samma som oss vuxna =)

2009-10-11 @ 17:25:51
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Mother, Married &Twenty

När har ni tid att ses ? :)

2009-10-11 @ 18:13:45
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0