Godmorgon Fredag

Idag är det 1-år sedan jag hade mitt BF med Nellie.
Hon skulle alltså bli en liten terrorist, men det blev hon även hon föddes 4 dagar senare ;)



Usch jag minns när man såg allt på nyheterna om WTC.
Och när man ser dokumentärerna om det och alla människor som hoppade ut genom fönstrena så kan jag inte sluta gråta.



När Nellie vaknade var jag död.
Jag masade mig upp och gjorde välling, klockan var väl halv 8 ändå.
La mig sedan igen, och försökte få katten att hålla käften och sluta busa runt.
Till slut gav jag upp, och efter en stund ville Nellie upp ur sin säng.
SÅ över i våran säng, där jag kom på mig själv med att nästan sova och höra Nellie långt bort i dimman.
Så jag släppte ner henne på golvet så inte hon skulle ramla ner.
Efter en stund flyger jag upp ur sängen och kommer på, STÄNG toadörren, TA UNDAN KATTMATEN!
För att pilla i kattsand och kattmat, oj så roligt det kan vara. Ja även smaka på det.
Så jag kikade efter annat som kunde vara olämligt för henne och la mig sedan i sängen igen.
Vi bor inte så stort och det finns inga trappor eller annat farligt här och jag ser och hör henne.

Hör henne gapskratta när hon drar katten i svansen, men vid det här laget har den väl vant sig vid babytortyr.
Äntligen lekor hon med sina leksaker. Och katten sitter i läragåvagnen och tittar på när hon drar ut allt på golvet.

Nä nu ska jag ta mig lite te och en macka. Och sätta igång barnkanalen som varje morgon
Jag längtar tills vi har skaffat en massa kanaler. Jag vill ha Viasat Guld.
Där är alla mina favorit kanaler! Cartoon Network, Nickelodeon. E!, Zon Reality, och typ resten av alla kanaler som ingår haha.

Och Nellie har lärt sig köra bil, och låta som en(nästan iaf, hon låter med munnen så spottet skvätter).
PrrrrrrrrrrrrrrPrrrrrrr, och så kör hon lite med den på golvet.

Har fått rädda katten många gånger denna morgon redan från att bli lyft eller fasthållen i svansen.







Kommentarer
Postat av: malin

sv; ja de är så mysigt med hund :)

2009-09-11 @ 12:06:18
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: malin

sv; ja vet ja har inte kollat så mkt på kanalen förut utan de är nu ja har börjat, och man fasnar verkligen, finns så mycke där :)

2009-09-11 @ 12:40:17
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: Mother, Married &Twenty

Så fin katten är! Kommit på nåt namn än?

2009-09-11 @ 13:16:10
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Mother, Married &Twenty

Vi ska till Sölvesborg senare idag och stanna över helgen. Besniks föräldrar ska passa Leon och sen ska Besnik och jag gå ut och äta bara vi två :)

2009-09-11 @ 15:05:37
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: freja

precis som vega, hon älskar djur. speciellt min mamma hund!

2009-09-11 @ 22:13:14
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0