en solig och varm 1:a september

idag började dagen strax före 08.
och flöt på med bus.
vid lunch så åkte vi till Willys så jag kunde köpa mera wookade
grönsaker mmmums med speciellt vattenkastanjer!
men när Jonas skulle ha Mc Donald's så kunde inte jag heller motstå.
Nellie ville väldigt gärna dricka ur sugrör så när Jonas druckit upp sin läsk och sköljt ur så fick Nellie dricka vatten ur.





efter maten så plockade jag ihop mina och Nellies saker och vi åkte till Viola & Leon.
Och sedan traskade vi ut i solen till Långö och satte oss i solen på en filt.
Barnen fick gå i vattnet och plaska och jag träffade en av mina lärare från gymnasiet som och så hade barn i Nellies ålder. Där fanns även ett ungdomsgäng med tjejer och killar som sparkade på en fotboll.
Vi lånade en fotboll av min gamla lärare och jag ska köpa en till Nellie med för det tyckte hon var skoj.

Nellie och Leon visade även hur starka dom är, Nellie gick till Leons vagn som var bromsad och gick iväg med den, eller tryckte iväg den. Och Leon gjorde låånga situps som en själv aldrig skulle vara i närheten av att orka.
resten av kvällen har barnen lekt hemma hos viola och vi har haft en riktigt härlig och kul dag.





Nej nu måste jag sova.
Jag ska till tandläkaren imorgonbitti, morfar hämtar mig och Nellie kl 07.
och jag ska vara där 07:40 fyyy!

imon ska vi även hälsa på gamla Greta som fyller 100 år imorgon!

god natt

Kommentarer
Postat av: emma

nej det är det verkligen inte! åh söta bilder (: hoppas ni har haft en bra kväll?

2009-09-02 @ 00:17:10
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Johanna.

Haha jaså? a det blir dock inte så mycket. Jag har mycket att bertätta om, men tar mig oftast inte tid till att skriva. :p Jag hoppas med att allt kommer lösa sig snart. Grejen är den att han mår ju hur jävla bra som helst. Han klagar inte minsta lilla utan skrattar och ler hela tiden. men jag får byta kläder på honom 10ggr per dag osv. Han går ju upp i raketfart trots spyorna.. och det är ju så underbart! hur är allt med er annars?

2009-09-02 @ 08:16:46
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Hejsan! Vad kul att du kikade in hos mig :) Visst är det för underbart med hundar?

Det är ju klart att ni ska ha hund! Min pojkvän var inte så värst förtjust i hundar när vi träffades, men mina dogis ingår liksom i paketet om man vill ha mig så de fick hänga med de med! Nu vet jag att han gillar dem sådär i smyg :P



Så söt Nellie är, en riktig go unge!

Nu ska jag läsa lite fler inlägg!



Kram.

2009-09-02 @ 13:23:54
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Svenja

Hälsa Greta :) det jag ju coolt att hon fyllar 100 :)

2009-09-02 @ 14:51:15
URL: http://swenna.blogg.se/
Postat av: halaa

vilken sötnos jag döör ! :D grattis till prinsessan

2009-09-02 @ 16:56:59
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: emma

så bra (: vad gör ni ikväll?

2009-09-02 @ 21:15:24
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0