söntag kwäll

Idag har jag haft en riktigt städardag.
Som sagt började jag med tvätt av både bebis och sängkläder vid 8 imorse.
Och vart efter dagen gick så  blev det flera tvättar och ett ton disk, som väntas på att plockas in i skåpen så att ytterligare disk kan diskas och ställas i diskstället.
Jag har dammsugit och skurat hela lägenheten. Och gått ut med stinkande blöjor och fulla soppåsar.

Ikväll har jag tagit mig en runda med min MP3 igen.
Det är så skönt att ut och gå på kvällen. Tog mig en halvlång promenad och plockade med mig lite fler löv hem.
Som jag börjat måla på med. Tanken med att måla löven är att sedan sätta som som någon slags höst dekoration hängandes i fönstrena eller liknande. I mitt huvud känns det som att det kan bli riktigt snygg, men kan ju också bli raka motsatsen.

När klockan var hmm jaa, lite över 23 så la jag mig i sängen med te och Marabouchoklad på nattduksbordet och läste vidare i Älvornas Kamp. Jag är som sagt galen i fantasy.
Och längtar som en galning till onsdag då det som vanligt är True Blood(introt är så bra) på 1:an 22:00!!

Imon ska jag bestämma vad jag ska försöka baka.
Vi tänkte att vi ska ha släktkalas i helgen och fira Nellie.
Och nu på tisdag på hennes födelsedag så kan våra vänner komma.
Men nu ska jag sova, är så trött!



Gudnajt!


Kommentarer
Postat av: malin

sv; hehe tack visst e hon :)

2009-09-14 @ 10:22:38
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Skönt att gå en runda på kvällen :)

2009-09-14 @ 12:02:35
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0