solig dag

Nellie och jag sitter hemma hos pappa Jonas.
Har har åkt till jobbet och vi leker samtidigt som solen bara steker in här.
Ska äta lite frukost och sedan ska vi kanske gå ut lite.

Nellie vaknade med feber efter hon sovit lunch igår och hade det resten av dagen/kvällen/natten.

Men idag är hon riktigt pigg som vanligt och svalare.
Jag hoppas det inte blir någon vidare sjukdom på det.
Jag orkar inte med fler sjuka dagar.


Igår stod jag och borstade håret och jag hade hittat Nellies lilla mjuka borsta som hon gick runt med.
Hon ställde sig redvid mig i spegeln och borstade som jag. Jag tog liksom en slinga och borstade den och hon drog i sina hårstrån och borstade så hon med :)
Så sött är det!

Och när jag hade sminkat mig lite märkte vi att Nellie tagit brunkrämen/underlagskrämen.
Hon hade tagit lite i pannan och på hakan.
Haha, istället sa jag att hon kunde få något som både var fint och gott.
Ett läppglans med fruktsmak.
Oj så fin hon tyckte hon blev.
(Torkade självklart av brunkrämen)


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

vad anser du om "offentlig" amining?

2010-04-20 @ 20:32:30
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0