besök :)

Igår på förmiddagen åkte jag och Nellie med min mamma in till stan.
Medans mamma fixade ett ärende så gick vi till en lekpark och sen till H&Ms barnavdelning.
Sedan gick vi allihop till klrskolan och skrev in mig där så jag kan boka några körlektioner och se vad jag behöver öva mest på. Jag vill inte gå en massa teori och sådant där.

Senare på dagen fick Nellie och jag besök utan Viola och Leon.
Barnen var i full gång.
Så jag trodde Nellie skulle somna tidigt, men hon bestämde sig för att vara vaken länge.

Viola & Leon

Nellie & Leon


Idag har jag och Nellie haft besök av Josefin :)
Och vi tog oss en härlig cykeltur till Barnenslekland.
Var där i några timmar, busade och åt gott.
Och efter det en sväng till skopunkten. Nellie somnade på cykeln så jag fick bära henne i affären. TUNGT!!
Efter det så cyklade vi hem till oss och Josse till sig.
Mina kamerabatterier är döda och har ingen laddare här just nu så no pics :(
Jag höll på att välta cykeln med Nellie på idag men lyckades få tag på den igen.
Men råkade böja 3 naglar uppåt ni vet.
Jag har såååå ont!!!! Det bliv blod där naglarna sitter fast, blä.

Och jag har fixat växasängen till Nellie idag, och satt upp sänghimeln och skuvat fast hennes rosa blomlampa och satt i en ny lampa :)
Får visa mobilbild imon, blev jättemysigt!

Nu ska jag sova så det snabbt blir morgon så jag kan åta frukost haha :D

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så mysigt med besök, ser så härligt ut!!

Lycka till ed körlextionerna, det klarar du galant ska du se!!!

2010-08-04 @ 09:47:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Besök piggar upp dagen!!



Hoppas att naglarna mår bättre!

2010-08-04 @ 12:20:30
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0