rolig dag =)

Nellie var på hemskt humör när hon vaknade idag.
Men det gick över när vi klädde på oss och skulle åka till dagis.

Det var en ny liten tjej där idag på inskolning.
Nån månad yngre än Nellie kanske.
Nellie såg plötsligt henne, och gick till henne och gav henne bollen som hon hade.
Annars vill hon gärna ha saker för sig själv.
Blev så glad av att se hur snäll mitt barn kan vara med. Den busen.
Den andra tjejen blev jätteglad och sprang till sin mamma.

Hemma igen så fikade mamma och jag 2 gånger.
Sen hoppade jag ner i sängen och kollade på några avsnitt av The vampire diaries.
JAG ÄLSKAR DET!

Sedan borstade jag tänderna och var fortfarande spänd efter avsnittet,
helt plötsligt dundrar pappa in och gapar: NU KÖR VI!
Jag blev sjukt rädd så jag höll på att svälja tandborsten. haha.

När Nellie kom hem var vi ute ett tag. Åkte snowracer lekte med snöbollar och Nellie fick rida på hästen med sin mormor. Hon kommer nog bli en riktig häst tjej.
Hon va som i extas när hon satt där uppe och han gick.
HOn blev inte glad vill jag lova, när hon skulle hoppa av.

Och vi har bara busat hela dagen inne, haft riktigt mysigt.

Hoppas det blir lika mysigt imon, då är dagis stängt.



Denna är så rolig haha




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Magic <3

2010-02-18 @ 09:38:34
Postat av: Mother, Married & Twenty

Ser roligt ut :)



Idag händer inte mycket, min nacke gör fortfarande ont och jag är därmed handikappad lite till. Ska till sjukgymnasten sen och få hjälp hoppas jag.

2010-02-18 @ 11:08:50
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Svenja

Söt bild på Malin och Nellie :)

2010-02-18 @ 19:37:48
Postat av: Mother, Married & Twenty

svar. Ja det kommer nog bli riktigt härligt :)

2010-02-18 @ 22:13:30
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: DONKEN

häähhääh :D sicken sööööting!

åhåå jaja, vad gulligt och snällt av henne att låna ut sin boll :)

ja sen när man har råd, då JÄVLAR ska jag också minsann meja ner ikea med min bautavagn. höhö :D

lasse får köra den, såklart. jag är ju lat, vafan ;)

han får gärna betala också, så är den biten avklarad haha. så snäääll är jag <3

vad ska du köpa till nelliepluttisen dårå? bord, stolar, mattor, säng?

pössen!

2010-02-20 @ 19:30:47
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0