söndag

Har bara tagit det lugnt i helgen.
Nellie har varit hos sin pappa och haft det mysigt.
Här hemma är vi bara sjuka men på bättringsvägen, Nellie med.
Vi firade min bror som fyllde 16 i lördags med god mat och tårta! :)

Och idag har jag städat lite och bara slappat.
Nellie kom hem hit igen vid 18:00.
Honrev ut en massa ihopvikta nytvättade dukar och grejer, det var ganska jobbigt för hon blev fly förbannad när man tog tillbaka det hon drog ut.
Och när hennes mormor skulle ut i stallet och ta in hästarna och ge dom mat visade hon tydligt att hon ville följa med ut i stallet. "Häscht" sa hon högt och sprang till sina skor.
Men overallen fick jag tvinga på henne. Hon tyckte hon skulle gå ut i bara skor.

Sen gick vi in och hon la sig och fick välling och somnade så fort vällingen va slut.
Imorgone får vi se vad som händer, min mamma jobbar och min bror ska till skolan.
Pappa är sjuk så han ska vara hemma.

Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av Top Model.
SEdan sova!

Rätt kul bild

"Nej jag ha rinte rivit ner något!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0