tisdag

En helt vanlig dag utan större händelser.
Vi har inte varit ute och lekt idag. Men skippade middagsluren så Nellie somnade lite innan 20:00.
Själv är jag så trött nu så jag skulle kunna lägga mig på golvet och somna.

Nellie har tjatat på att jag och min bror ska spela nintendo wii idag.
Hon säger:
spellah wii

Då sa jag att hon skulle ropa på Sebastian så han kom ner.

Då gick hon till trappan och ställde sig och ropade:
Baaashtiaan

Min duktiga lilla flicka!
Hon kan prata så mycket.
När det var dags för middagsluren som vi struntade i så blev hon på sånt övertrött bushumör.
Hon bara hittade på saker hon inte fick och gapskrattade.
Ja jössea vad man får hålla koll p denna lilla dam <3

Jag börjar bli smått tokig på mig själv.
Jag vet inte vad jag vill plugga till alls.
Jag älskar djur, men jag skulle t.ex inte klara av att bli veterinär.
Skulle ju bryta ihop fö minsta lilla sak. Sen är det mycket plugg med djur överhuvudtaget.
 Jag älskar att fotografera, men tror inte jag skulle bli proffsfotograf så jag skulle kunna försörja mig på det.

Och att flytta långt för att plugga är jag inte heller sugen på.
Får ta tag ordentligt i detdär nu.

Chokladpudding:

Vet inte varför jag lägger in denna bilden här under, men tyckte den va fin på nått sätt.




Så fort pengarna finns så ska jag köpa mig en Amstaff (American staffordshire terrier)
Jag blev ju förälskad i Pitbull för längesedan när jag såg filmen "Den otroliga vandringen 2"
Men den rasen är förbjuden i sverige. Med raserna ser nästan likadan ut precis.
Båda raserna är kamphundar. Men jösses så fina dom är.



Är väldigt fäst vid schäfrar med.


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Sv; Hihi du får visa någon gång! Det är ju såå sött ^^

2010-02-23 @ 22:32:30
URL: http://johannanmaria.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hehe! åååwh, så himla söt hon är. och duktig o stor och pratar!

ååå vad jag längtar. så man kan iaf säga nåra saker som förstås av lillepluttsen. :P

nä vetfan vem de var men jag fick tydligen inte svara till människan.. kan man blocka på bloggen ens..? :S

jag tror iaf hon blockat mig. jävla idioti... man skriver inte så. dumt dumt.. pöss!

2010-02-24 @ 00:26:02
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Aj, huvudet! hur gick det? Jävla is o snö :P

Åh va fint nagellack! Blev sugen på att måla mina nu haha. Ja föräldragruppen var kul, lite stelt sådär första gången kanske men det var roligt :)

2010-02-24 @ 09:19:40
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Emmie

svar:ja det hade varit trevligt om ni kom o hälsade på snart.denna veckan + helgen har jag fullt upp med jobb men nästa vecka ka vi träffas :D puss

2010-02-24 @ 11:30:06
Postat av: Mamma

Oj älskar också schäffrar! Amstaff är väldigt fina det ska vi också skaffa men inte just nu, vilket är synd för en kompis till mig har en kompis i sin tur som precis har fått en kul Staffar, så söta dom är knappt en vecka gammla. Så intresserad så säg till!



Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2010-02-24 @ 12:05:30
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

En sån hund har Nisses sån skaffat sig. En lite valp som heter Fajt <3 Hur sööt som helst!

2010-02-25 @ 06:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0