Heidi Montag

Jag har inte kollat på tv på ganska länge.
Och än mindre på MTV.
Men jag har kollat på The Hills några gånger och jag gillar den serien.
Men jag hinner aldrig titta nu och jag kommer dessutom absolut inte ihåg det.

Men jag läste att Heidi Montag som är med i serien har gjort en massa plastikoperationer.
Inge jag har haft koll på över huvudtaget.
Men jag blev nyfiken och var tvungen att se varför hennes mamma "hade tittat på henne som om det inte vore hennes egen dotter".

Och jag herregud, det ser inte ut som samma person för fem öre.
Så jag förstår hennes mammas reaktion.

Hon berättar i en intervju att hon fortfarande har ont efter operationerna men att det är sånt man får stå ut med.
Men hon ser det nödvändigt för att förvärkliga sin dröm om att bli poppstjärna.

Jag tycker absolut hon är sötare och finare som hon var innan!!
Hon vill tydligen ha H-kupa med, nu har hon D-kupa.
Nej det tycker jag är sjukt!

Ja det är ju inte så svårt att gissa vilken som är före och vilken som är efter!

Efter/Före




Före/Efter


Efter


Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

Ja hon såg verkligen bättre ut innan. Sen tycker jag hon borde lägga mer krut på att lära sig sjunga först eftersom det trots allt är det viktigaste när man är en så kallad popstjärna.

2010-02-04 @ 16:15:59
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0