award

Jag har fått en award från Viola =)



Hur funkar det här då? Jo så här....

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


7 intressanta fakta om mig..jösses..

1: Jag drömmer om att åka som volontär, och få arbeta med djur.
2: En av mina absolut bästa vänner bort i tyskland.
3: Jag älskar Disney filmer, speciellt de gamla klassikerna som Lejonkungen.
4: Jag älskar att sova!
5: Blir fullkomligt tokig och ljudet/talet i en film är för snabbt eller försenat.
6: Skulle inte kunna eller vilja leva utan godis!
7: Har försökt att "andas" under vatten(i havet),
försöker att dra in vatten genom näsan men det tar liksom stopp, haha.

Absolut inga intressanta fakta, mest konstiga haha.

Skickar awarden till:

Jag har inte kvar några av de gamla bloggarna jag läste.
Har bara nån enstaka så jag ha ringen att skriva in här tyvärr :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0