en massa hittapå :)

Som vanlig tar det ett par dagar igen innan jag skriver.
Jag & Nellie har haft fullt upp hela veckan.
Hittat på saker varje dag.

T.ex åkt båt med mamma pappa och Sebbe.


Och som sagt badat med denna saken Emellie :)


Träffat Viola & Leon.


Leon & Yoda ^^




Sen har vi badat varje dag.
För det har varit så himla varmt.
Idag har vi åkt med mamma på lite ärenden istället för att inte göra nått.
Och badat såklart.
Nellie lekte med en annan liten flicka.
Tills den andra flickan stänkte vatten på Nellie som blev jätteledsen.
För det var bara 16 gradet i vattnet där.


Såhär söt blev hon i sina nya brallor jag beställde <3
Katten gör ett snyggt hopp haha, dom busar med varandra.



Jag var även inne på Bokia idag och köpte första boken i House of night serien.
Handlar om vampyrer ;)
Så nu ska jag börja läsa den till en kopp te.

I morgon ska vi in till Ronneby och gå på Tosia en sväng :)

Gudnääjt


Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Så underbart att bada och sola! =) Ja fy, det är hemskt med döda djur, jag börjar också lipa direkt, oavsett vad det är för djur typ!



Usch ja, när Julia skriker får jag absolut ingen ro själv och blir jättetrött i hela kroppen! Helt slut efter att hon har hållit igång ett tag!

Kram =)

2010-07-10 @ 10:42:39
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Fin fina bilder. Så underbart med sommar! :D

Särskillt när man har små.



//kram, Mia

2010-07-10 @ 20:49:35
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ow, vad massa badsommarbus-bilder! härligt det minsann. :P

vincent pekade mig i ansiktet nu o sa tutte. men jag tycker inte att jag ser ut som en tutte... haha.

pöss pårej! :P

2010-07-12 @ 16:32:58
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0