fyndat :)

I förrgår och igår var jag och Nellie bara hemma hela dagen,
det var riktigt skönt att bara vara hemma.
Vi gjorde pannkakor när Jonas var hemma på lunchen.



Jag och Nellie tog en cykeltripp till maxi igår.
För vi skulle handla present till min mormor.
Vi blev där inne ett tag, för Nellie VÄGRADE komma med ut igen.
Hon blev tokig för att hon inte fick en Hello Kitty dockresesäng.
Och hon sprang runt och sa: häää komme jaaa!

Jag köpte bara saker som det var rea på!
Haha jag älskar rea!
Två glasflaskor, den ena till mormor som hon ska få min hemgjorda fläderblomssaft i idag :)
Rosa plastskålar, Nellie fyllde hela korgen med plastskålar först.
Sen försvann hon och kom tillbaka med 3 stora ROSA blockljus.
En rosa diskborste...
Sen 2 nya miniblommor till dom små krukorna.
2 små fina rosor :)


Sen fick Nellie ett par snygga jeans.
Och en söt klänning och en fin regnjacka :)
Hon sover för natten där med haha.
Jag lyfte över henne i sin säng sen.



Nu måste jag städa här och packa lite saker och ting.
Jag och Nellie ska åka till mi mormor och morfar sen med min mamma pappa och bror.
Vi ska sova över där.
Och Jonas<3 ska med sin familj till stockholm och titta på båtar :)



Diskborsten var det ända som inte var rea på haha ;)


Kommentarer
Postat av: caroline

så söt tjej du har. Fin shopping till henne. Hur gammal är hon?

2010-07-23 @ 10:37:10
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Charlotte

Snygging mamman! :) Fina grejer du hitta på rean. Nellie är söööt som vanligt :). Hur mår ni idag? Kram

2010-07-27 @ 21:04:29
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0