lat dag :)

Nellie & jag har inte gjort mycket idag.
Jonas har jobbat.
Vi va ute ett tag och lekte med vatten sen har vi faktiskt kollat tv och bara latat oss.
Njutit av att det varit lite omväxlande sol/molnigt idag och haft fönster öppna så det
blivit tvärdrag. Som vi satt mitt i. Hur skönt som helst.
Sen tog vi oss en tupplur på...några timmar haha :D
Riktigt skönt, fast ifs så läste jag hela tiden.
Så har inte mycket kvar på boken nu.

Mamma och pappa var och lämnade ett brev till mig idag och min cykel med barnstolen på.
Så i morgon tror jag att jag och Nellie tar en sväng och handlar lite smått och gott =)

Hon är så söt för hon säger att hon är rädd för monster.
Och säger man "akta dig för monstret" så springer hon och hoppar upp i famnen och ler lite blygt och är lite rädd.
Och så frågar man:
Nellie är du rädd för monstret?
Nellie: Näääj.
säger hon du med huvudet begravt i mitt knä.
Haha så himla söt!

Nu ska jag ta lite gott te sedan återgå in i min vampyrvärld  ;)



Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag fick också en lugn och skön morgon. Precis när jag skulle börja jobba (på min semester) så försvann både strömmen och internet... det var bara att stänga ner allt. Fick 1 timme och 45 minuters extra sovmorgon idag :P



Ha en fin dag!

2010-07-17 @ 09:13:41
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Fotograf Jessica

ja tackar :P hihi

2010-07-17 @ 17:25:48
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, visst är dem fina :)

2010-07-19 @ 12:11:22
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0