varmt!

Idag har Nellie varit med sin farmor på Barnensgård.
För jag och Jonas åkte med min mamma ner till skåne.
Vi släppte av Jonas dit han skulle kola på bil sen åkte mamma och jag vidare till hästutställningen vi skulle på.
Det har varit hemskt varmr idag. Jag höll på att bli galen!
Jonas köpte sig en ny bil iaf och åkte hem.
Medans mamma och jag var kvar ett bra tag och kollade på hästar.
Sedan körde vi till EKO hallen ;)

Och jag har övningskört :)

I morgon kommer Emelie hit och vi ska bada.
Vad annars liksom, annars dör man ju.
Jag är helt slut så jag ska sova :)




Kommentarer
Postat av: Daniel

Gud så härligt!! Hoppa å stoja pÅ!!!

2010-07-05 @ 13:32:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0