havet

Igår var vi ute på havet, jag & Nellie följde med mina föräldrar och bror.
Jonas stannade hemma och fixade lite ist.
Vi hade hur härligt som helt, jag älskar att vara ute på havet.
Vi la till vid Bollaöarna och där badade vi, fikade och grillade.
Och när Nellie somnat i båten ett tag så tog Sebbe och jag en tyr på ön.
Vi har varit där flera gånger men det är som att vara på äventyr, för det är ju så mycket gamla militärgrejer på öarna här.



Nellie och jag sitter skarfötters och delar på en filt för vi satt i skuggsidan på väg ut.


Kapten Nellie styr båten :)


På hemvägen när vi solade uppe på båten.



Nellie solar



Sebbe och jag underjord.. :)


Jag tänkte flytta in här






I morgon ska Nellie på dagis.
Det är sista veckan nu sen är hon ledig till vecka 32.
nu vill hon ut och hoppa studsmatta :)


Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

Vad härligt det ser ut!

2010-06-28 @ 19:33:30
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0