lite seeegt

När det är så fint väder om dagarna så är jag och Nellie bästan bara ute.
Vilket sedan resulterar till att jag faktiskt är så trött att jag inte orkar sitta något vid datorn sedan när hon väl somnat.
i har hunnit med både lövmarknaden och och midsommarfirande.
Vi firade midsommar ute hos Jonas morbror,med övriga släkten.
Det var trevlig och Nellie åt så mycket så hon fick upp lite när hon rapade haha.

Jag glömde min kamera hemma den dagen, typiskt!
Men lite från lövmarknadsdagen har jag.

Och just det, Violas och min utflykt tillsammans med barnen till långö.
Och just det igen...min brors skolavslutning, 9:an.

Sebbes skolavslutning


Långö



Internet ska tydligen vrålsega sig just nu...orkar inte ladda upp fler bilder då det tar 198 år!! baah.

I morgon förmiddag ska vi med mina föräldrar ut med båten.
Ska bli ljuvligt att bara sola och lata sig....
Nellie har sagt: Nellie åka båååt!!!
Flera gånger nu i några dagar när hon sett en båt.  :)


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Härliga bilder :)

2010-06-27 @ 02:53:30
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är inte konstigt att man alltid vill vara ute när det är sånt här väder :)



Sv: Ja, schäfrar är helt underbara vovvar! Jag vet inte vad jag hade gjort utan dessa små sötnosar :)

2010-06-28 @ 12:46:42
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0