tandställning?! och drömmar

Jag känner av att jag gjort ett misstag vad det gäller tandställning.
Nu vill jag ha det mer än någonsin.
När jag för några år sedan fick frågan så va svaret ett stort NEJ.
Jag ville absolut inte dra ut några tänder, vilket tandläkaren sa att det kanske skulle behövas.
Vad jag minns iaf. Och tyvårr har jag ju fyllt 20 nu.
Så nu är det sviiiinadyrt att få en tandställning. Men tydligen kan man få hälften betalt om det går igenom.
Kan kosta från 8000kr och uppåt.
Men nu känner jag att jag ska ta tag i detta faktiskt. Om jag skulle kunna få liite hjälp med att ha råd med det.
För jag vill rätta till det i käften!....jaja vi får se hur det ter sig..

och jag vill börja med dans och min dröm är att bli skådis, haha lär inte hända!
Allra helst hade jag velat vara med i fantasy filmer och scifi filmer/serier.
Modell hade med varit najs. Men jag är nog för feg..
Men man kan ju alltid drömma och hoppas. Hade velat hitta någon med samma intresse som hade vågat testa och börja med nått sådant. Jag själv är en riktig drömmare och känner att inget är omöjligt om man bara försöker.
Visst så kanske det inte är men att känna så får en att må bättre och verkligen hoppas.

Har ni några speciella drömmar?


Nellie och jag har lekt och slappat idag. Jonas har mekat med bilen.
Det har med andra ord inte hänt något speciellt här..
Diksat dammsugit och tvättat kläder.
Jag har rotat fram den gamla liggdelan till Nellies gamla vagn.
Tänkte jag skulle fixa i ordningen den någorlunda och sälja den BILLIGT!
Sen tog jag fram Nellies små bebis kläder från källaren här.
Tänkte tvätta upp det och lägga det i min garderob hemma så det inte ligger och blir fuktigt i källaren.
Så söta små kläder hon hade när hon kom hem från BB... så SMÅ!!

Nej jag ska lägga mig och kolla på någon film i sängen tror jag.
Nellie sa: Komma!  till mig innan, och så kramade hon mig och gav mig en puss.
Hon är så underbar.

Nattiinattii


Kommentarer
Postat av: Daniel

Icke falla på trappan nu!!!

2010-06-14 @ 11:16:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: DONKEN

aww, så söt hon är. hihi! :D

vincent har också börjat säga några ord nu, kan säga titta! och mamma. :P

ja ujja, vad det ska vara dyrt med tänder, när man kommit över tonåren.. :(

jag tror jag har ett hål, ska kolla upp det tänkte jag. Vincent ska ändå dit den 21 juni.

pöss på dig!

2010-06-14 @ 12:04:38
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: holly

den är riktigt bra :)

2010-06-14 @ 18:56:43
URL: http://thisisit.blogg.se/
Postat av: Mother, Married & Twenty

svar: Jag har varit på utbildning idag och ska även dit på fredag, men på torsdag är jag ledig förutom att jag ska till mvc på morgonen.

2010-06-15 @ 15:55:44
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0