vaaarmt

Igår blev det 25 grader i skuggan.
Och att ligga och sola kändes nästan omöjligt.
Men jag gick in och hämtade sackosäcken och slängde upp den på studsmattan och la mig bekvämt i den.
Jag låg på magen...och SOMNADE i 1 timma..
Och ja det syns på ryggen. Men jag brukar aldrig rikrtigt bränna mig så det gör ont.
Igår kändes det bara liiite stramt och idag ser det brunt ut. Najs!
Ska försöka rätta till det idag så att framsidan av mig med ser lika brun ut :)

Nellie blev mygggbiten i förrgår kväll. Och igår när jag hämtade henne på dagis hade det svullnat upp sjukt mycket. Hon såg ut som frankenstein i pannan...den stod liksom rakt ut.
Och ena ögat var nästan helt igensvullet.
Och vi fick köpa hydrokortisonsalva att ta på, och idag ser det lite bättre ut.
Hon ser ut som en helt annan person i halva ansiktet :(
Men pigg och glad.
Kan bli så på små barn för att imunförsvaret inte är vant vid myggornas gift, och det är starkare gift i början av säsongen.
♥ Och när Jonas slutat jobbet kommer han och hämtar oss :) ♥




Kommentarer
Postat av: dannie

tack! vad kul att höra! :D så glad jag blir :)

2010-06-04 @ 21:04:35
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Mother, Married & Twenty

svar: Nej jag är ledig hela veckan utom torsdag :) Ska vi hitta på nåt?

2010-06-06 @ 23:30:04
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0